De vorige editie (2024) was zo’n groot succes, daarom organiseren de Vrienden van de Werenfriedkerk deze middag opnieuw. Gezelligheid in Indische stijl: ontmoeten, muziek, lekker eten. Kom dat meemaken.
De vorige editie (2024) was zo’n groot succes, daarom organiseren de Vrienden van de Werenfriedkerk deze middag opnieuw. Gezelligheid in Indische stijl: ontmoeten, muziek, lekker eten. Kom dat meemaken.